Regulamin

  1.  Warunkiem zapisania się na termin jest wpłata zadatku, który nie podlega zwrotowi i jest na poczet usługi. W drodze wyjątku, Klient może do 3 dni roboczych przed przesunąć termin. Resztę kwoty pobieramy w gotówce po zakończeniu usługi. Prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
  2. Nie zwracamy gotówki za zakupiony przez Klienta voucher. Od momentu zakupu ma on rok ważności.
  3. Czynniki mające wpływ na cenę tatuażu: rozmiar, motyw, stylistyka, poziom skomplikowana, umiejscowienie na ciele.
  4. Na sesję tatuowania składa się: konsultacja i omówienie projektu tatuażu z Tatuażystą, przygotowanie do zabiegu, przerwy, proces tatuowania i opatrunek po skończonej pracy. Czynniki mające wpływ na nieskończenie tatuażu podczas umówionej sesji: skóra klienta, próg bólu, duża ilość szczegółów w projekcie, przedłużone konsultacje w związku z projektem i inne czynniki niezależne od studia lub Tatuażysty. Kontynuacja tatuażu jest płatna.
  5. Wykonujemy projekty autorskie, na podstawie koncepcji klienta, która powinna zawierać: motyw, przybliżony rozmiar w centymetrach, miejsce i stronę części ciała, stylistykę oraz zdjęcia/grafiki jako inspiracje pomysłu. Projekt przedstawiany jest w dniu tatuażu, kiedy jest czas na umówienie go z Tatuażystą, dopasowanie, wprowadzenie ewentualnych zmian. Klient może do 7 dni roboczych przed przesunąć termin. NIE WYKONUJEMY KOPII PRAC INNYCH ARTYSTÓW.
  6. Poprawka tatuażu jest w cenie, jeżeli nie wynika ona z zaniedbania Klienta i nieprawidłowej pielęgnacji. Należy się zgłosić w tej sprawie do 2 miesięcy od zabiegu. W przypadku coverów poprawka jest naturalną częścią procesu “coverowania” (zakrywania, poprawiania starego tatuażu) i jest płatna.
  7. Mamy prawo odmówić wykonania usługi, jeśli klient cierpi na choroby, jest pod wpływem używek, pomysł jest nie do wykonania kompozycyjnie, stylistycznie lub zawiera symbole faszystowskie, rasistowskie, homofobiczne.
  8. Nie odpowiadamy za stan zdrowia Klienta oraz niewiedzę odnośnie przeciwwskazań do zabiegów wykonywanych w studio. Przeciwwskazaniami mogą być niektóre choroby, alergie, problemy skórne, przyjmowanie niektórych leków, opalenizna, ciąża, niepełnoletność Klienta, styczność z osobą zarażoną Sars/Covid19 lub przebywającą na kwarantannie. Wszelkie wątpliwości i niejasności należy konsultować z lekarzem PRZED ustaleniem terminu w naszym studio. Klient ma obowiązek poinformować nas o jakichkolwiek przeciwwskazaniach.
  9. Przygotowanie do zabiegu: odpowiedni i wygodny ubiór, który może ulec trwałemu poplamieniu. Miejsce wykonywania usługi musi być odkryte, dostępne i nieprzesuszone. Jeśli jest potrzeba, należy nawilżać miejsce tatuażu kilka dni przed zabiegiem. Klient powinien być wypoczęty, najedzony, NIEOPALONY i przez cały zabieg nosić maseczkę oraz rękawiczki. Nie można korzystać z telefonów komórkowych podczas zabiegu i nie zaleca się dotykania twarzy. Nie należy spożywać alkoholu i innych środków odurzających 48h przed zabiegiem. Ze względu na komfort pracy, bezpieczeństwo zabiegu i wymogi prosimy o nieprzyprowadzanie ze sobą na zabieg dzieci, zwierząt, czy osób towarzyszących. Obowiązkiem jest wchodzenie do studia w maseczce oraz regularne mycie i dezynfekcja rąk. W jednym pomieszczeniu może przebywać tylko 1 Klient, poczekalnia jest wyłączona do odwołania.
  10. O tatuaż należy dbać przez całe życie. Skóra się zmienia, starzeje, a tatuaż wraz z nią. Przed wystawianiem go na Słońce należy zawsze porządnie posmarować Blockerem PRZECIW opalaniu, typu 50+. Promienie słoneczne bardzo niekorzystnie wpływają na tatuaż, powodując utratę kolorów. W razie jakichkolwiek pytań, niejasności prosimy o bezpośredni z nami kontakt :).