Regulamin

  1. Wykonujemy projekty autorskie, na podstawie koncepcji klienta (informacje +inspiracje w formie zdjęć, grafik) i są one w cenie tatuażu. Koncepcja ta powinna zawierać: motyw, konkretny rozmiar w centymetrach, miejsce tatuażu, styl oraz co najmniej 3 obrazki jako wytyczne. Można ją zmienić do 3 dni przed umówionym terminem. Projekt przestawiany jest w dniu tatuażu i wtedy jest czas na przymiarki, konsultowanie go i wprowadzanie ewentualnych zmian. NIE WYKONUJEMY KOPII PRAC INNYCH ARTYSTÓW!!
  2. Czynniki mające wpływ na cenę tatuażu: rozmiar, stylistyka, detale, poziom skomplikowania i umiejscowienie na ciele. Recepcjonista określa zwykle sztywno koszt sesji tatuowania. Wyjątek stanowi sytuacja, jeżeli projekt nie jest do końca dogadany z Tatuażystą lub klient zmienia
    koncepcje.
  3. Sesja całodzienna tatuowania trwa minimum 5h pracy maszynki + konsultacje, przygotowanie projektu, przerwy. W razie nieukończenia tatuażu podczas 1 sesji za kontynuacje liczymy 200-250zł/h, którą możemy wykonać nie szybciej niż za 3 tygodnie (proces gojenia naskórka). Czynniki mające wpływ na nieskończenie tatuażu podczas 1 sesji: skóra klienta, próg bólu, styl tatuażu, ilość detali-szczegółów w projekcie, przedłużone konsultacje w związku z wprowadzaniem zmian w projekcie przez klienta.
  4. Poprawki są w cenie tatuażu, jeżeli nie wynikają one z zaniedbania klienta i nieprawidłowej pielęgnacji. Wyjątkiem są covery, gdzie poprawka jest częścią procesu „coverowania” (zakrywania/poprawiania starego tatuażu) i jest płatna.
  5. Warunkiem zapisania się na termin jest wpłata zadatku osobiście lub przelewem. NIE PODLEGA ON ZWROTOWI!!! Termin można przesunąć do 3 dni roboczych przed bez straty zadatku.
  6. Mamy prawo odmówić wykonania tatuażu, jeżeli pomysł klienta jest nie do wykonania kompozycyjnie lub stylistycznie, zawiera symbole rasistowskie, faszystowskie lub homofobiczne, a także jeżeli klient cierpi na jakiekolwiek problemy skórne, jest chory, czy przyszedł do studia pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
    Przyjmowanie niektórych leków może być przeciwskazaniem do zabiegu.
  7. Klient zawsze jest informowany, do jakiego artysty jest zapisany i ma prawo wglądu w jego portfolio. Artysta ma prawo przełożyć wizytę z powodów zdrowotnych lub osobistych.
  8. Płatność za tatuaż pobierana jest po skończonej sesji. PRZYJMUJEMY TYLKO GOTÓWKĘ, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
  9. Nie zwracamy gotówki za zakupiony przez klienta voucher. Każdy voucher ma rok ważności od momentu zakupu.
  10. Przygotowanie do tatuażu: odpowiedni i wygodny ubiór, który może ulec trwałemu poplamieniu. Miejsce wykonywania tatuażu musi być odkryte i dostępne dla Tatuażysty. Klient powinien być wypoczęty i najedzony. Nie należy spożywać alkoholu i innych środków odurzających 48h przed zabiegiem. Opalenizna jest przeciwskazaniem!!
  11. Zalecamy wszystkim klientom wizytę w studio po 3 tygodniach od momentu wykonania tatuażu, w celu sprawdzenia, czy tatuaż zagoił się prawidłowo i czy nie wymaga poprawek. 1 poprawka jest darmowa, jeżeli klient się zgłosi do miesiąca czasu od momentu wykonania zabiegu.
  12. O tatuaż należy dbać przez całe życie. Skóra się zmienia, starzeje, a tatuaż wraz z nią. Przed wystawieniem go na Słońce należy smarować blokerem przeciw opalaniu, typu 50+. Promienie słoneczne powodują, że tatuaż blednie.
  13. Nie odpowiadamy za stan zdrowia klienta oraz za niewiedzę odnośnie przeciwskazań do zabiegów, wykonywanych w studio. Wszelkie wątpliwości i niejasności należy skonsultować z odpowiednim lekarzem przed ustaleniem terminu zabiegu. Przed zapisaniem się na sesję klient
    zobowiązany jest powiadomić nas o wszelkich przeciwskazaniach, których jest świadomy.
  14. Omerta Tattoo stosuje się do ochrony danych osobowych i przetwarza je zgodnie z RODO.